Camouflage, gezellige dag!
- erwinmk
- Onderwerp Auteur
- Administrator
2 jaren 7 maanden geleden #1417
door erwinmk
Camouflage, gezellige dag! werd gestart door erwinmk
Gister was het symposium van onze vereniging over het thema camouflage. Ikzelf heb een enorm leuke dag gehad. Mijn lezing ging wat mij betreft lekker, goed uit het hoofd kunnen vertellen en hopelijk heel duidelijk voor alle aanwezigen.
Ook leuk om na twee jaar weer vele leden terug te zien, even snel met iedereen te kletsen. Uiteraard veels te kort. Leuk om Wim de Natris te zien, Tim Buruma en Henry Klom, en vele anderen!
Ook leuk om na twee jaar weer vele leden terug te zien, even snel met iedereen te kletsen. Uiteraard veels te kort. Leuk om Wim de Natris te zien, Tim Buruma en Henry Klom, en vele anderen!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- henryklom
- Platinum-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 35
2 jaren 7 maanden geleden #1418
door henryklom
Beantwoord door henryklom in topic Camouflage, gezellige dag!
Het was zeker een leuke dag. Interessante praatjes waar ik toch weer wat van opgestoken heb. Vooral die voordracht van Leenderts met al die nieuwe facetten die er nu ook op het digitale vlak opduiken. Ik had geen idee van de enorme complexiteit van deze materie. Dus weer wat geleerd!
Niet alleen was het leuk om de bekende gezichten weer eens te zien na de Corona-onderbreking. Het was ook weer een mooie gelegenheid om kennis te maken met nieuwe mensen! En ja, het dagje was weer eens veels te kort om met iedereen uitgebreid bij te praten.
Maar-uh, thuisgekomen maakte ik de verrassingszak open en daar zat dit dingetje in;
Wat is dit? Het lijkt op een USB stick maar past niet in een USB poort?
Niet alleen was het leuk om de bekende gezichten weer eens te zien na de Corona-onderbreking. Het was ook weer een mooie gelegenheid om kennis te maken met nieuwe mensen! En ja, het dagje was weer eens veels te kort om met iedereen uitgebreid bij te praten.
Maar-uh, thuisgekomen maakte ik de verrassingszak open en daar zat dit dingetje in;
Wat is dit? Het lijkt op een USB stick maar past niet in een USB poort?
Bijlagen:
- timburuma
- Elite-lid
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 1
2 jaren 7 maanden geleden #1419
door timburuma
Beantwoord door timburuma in topic Camouflage, gezellige dag!
Het was inderdaad een geslaagde dag! Ook leuk om de personen te zien wie op dit forum actief zijn. Zijn er al toekomstige activiteiten in de planning? Bijvoorbeeld een bepaalde locatie bezoeken of iets dergelijks.
- erwinmk
- Onderwerp Auteur
- Administrator
2 jaren 7 maanden geleden #1427
door erwinmk
Beantwoord door erwinmk in topic Camouflage, gezellige dag!
Geen idee Tim, of er al nieuwe plannen zijn. Meestal komt dat uit de koker van het bestuur, maar suggesties zijn altijd welkom. Vaak wordt er nog iets gezamenlijks in het najaar georganiseerd.
Tijd voor maken pagina: 0.218 seconden
- U bevindt zich hier:
- Start
- Forum
- Vereniging
- Wachtlokaal
- Camouflage, gezellige dag!