Uitstapjes 2017?
- erwinmk
-
Onderwerp Auteur
- Administrator
-
8 jaren 4 maanden geleden - 8 jaren 4 maanden geleden #265
door erwinmk
Uitstapjes 2017? werd gestart door erwinmk
Mensen nog ideetjes voor een gezamenlijke activiteit?
Laatst bewerkt 8 jaren 4 maanden geleden door erwinmk.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- henryklom
-
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 35
8 jaren 4 maanden geleden #268
door henryklom
Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
Beantwoord door henryklom in topic Uitstapjes 2017?
Een deel is verborgen voor gasten. Log-in of registreer om het te kunnen bekijken.
- erwinmk
-
Onderwerp Auteur
- Administrator
-
8 jaren 3 maanden geleden #295
door erwinmk
Beantwoord door erwinmk in topic Uitstapjes 2017?
Er is tot begin 2017 ook een kleine tentoonstelling in de oude UB Leiden over de Leidse studenten vrijwilligers (Pro Patria), zoals ik van Tristan heb vernomen.
Misschien leuk voor een kleine groep?
Misschien leuk voor een kleine groep?
- henryklom
-
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 35
8 jaren 3 maanden geleden #296
door henryklom
Erwin,
ik zal er Dinsdag wel even langsfietsen,
Met de beste wensen voor het nieuwe jaar voor alle bezoeker van dit forum!
ik zal er Dinsdag wel even langsfietsen,
Met de beste wensen voor het nieuwe jaar voor alle bezoeker van dit forum!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: erwinmk
- erwinmk
-
Onderwerp Auteur
- Administrator
-
8 jaren 3 maanden geleden #297
door erwinmk
Beantwoord door erwinmk in topic Uitstapjes 2017?
Van de Fokker G1 is er ook nog een stichting tot herbouw van een replica, maar of dat wat is? Geen Idee.
Zie bericht eerder op onze eigen website voor meer: marsethistoria.nl/339-fokker-g-1-jachtkruiser
Zie bericht eerder op onze eigen website voor meer: marsethistoria.nl/339-fokker-g-1-jachtkruiser
- henryklom
-
- Platinum-lid
-
Minder
Lees meer
- Ontvangen bedankjes 35
8 jaren 3 maanden geleden - 8 jaren 3 maanden geleden #298
door henryklom
Vandaag ben ik even langs gelopen bij de 'Pro Patria' tentoonstelling in de oude UB te Leiden.
Het een kleine maar mooi verzorgde uitstalling geworden, die diverse unieke stukken uit de geschiedenis van deze Leidse vrijwilligers organisatie laat zien. De uniformen van deze organisatie zijn bv niet zo vaak te zien.
Het is maar 1 zaal, klein maar fijn zullen we dan maar denken. Het is gewoon jammer dat je het in 10 minuten allemaal wel gezien hebt aldaar.
De oude UB (Rapenburg 70, 2311 EZ Leiden) is alleen op werkdagen geopend van 7.30 t/m 18.30 en gesloten op Zaterdag en Zondag. Tot wanneer deze tentoonstelling blijft staan kon mij daar helaas niet verteld worden.
Wie van buiten Leiden met de auto een bezoek wil brengen, kan het beste betaald parkeren op de parkeerplaats Garenmarkt. Vandaar is het 5 minuten lopen naar het Rapenburg.
Het een kleine maar mooi verzorgde uitstalling geworden, die diverse unieke stukken uit de geschiedenis van deze Leidse vrijwilligers organisatie laat zien. De uniformen van deze organisatie zijn bv niet zo vaak te zien.
Het is maar 1 zaal, klein maar fijn zullen we dan maar denken. Het is gewoon jammer dat je het in 10 minuten allemaal wel gezien hebt aldaar.
De oude UB (Rapenburg 70, 2311 EZ Leiden) is alleen op werkdagen geopend van 7.30 t/m 18.30 en gesloten op Zaterdag en Zondag. Tot wanneer deze tentoonstelling blijft staan kon mij daar helaas niet verteld worden.
Wie van buiten Leiden met de auto een bezoek wil brengen, kan het beste betaald parkeren op de parkeerplaats Garenmarkt. Vandaar is het 5 minuten lopen naar het Rapenburg.
Laatst bewerkt 8 jaren 3 maanden geleden door henryklom.
Tijd voor maken pagina: 0.276 seconden
- U bevindt zich hier:
-
Start
-
Forum
-
Vereniging
-
Activiteiten en evenementen
- Uitstapjes 2017?